SZKOLENIA
Wprowadzanie w firmie nawet najmniejszych zmian organizacyjnych wymaga bardzo aktywnej i świadomej postawy kadry zarządzającej. Konieczność zapoznania się, z często nowymi zagadnieniami wydłuża czas reorganizacji i znacząco zmniejsza jej skuteczność.Najefektywniejszą formą uzupełniania wiedzy stają się w tej sytuacji dedykowane szkolenia i prezentacje, których program za każdym razem dostosowywany jest do specyficznych potrzeb danej grupy słuchaczy. Indywidualizacja treści gwarantuje skuteczny przekaz, najistotniejszych zagadnień w możliwie najkrótszym czasie.
Szkolenia menedżerskie
Menedżer, prowadzący firmę od wielu lat, zwykle nie potrzebuje podstawowych informacji opisujących metody zarządzania i sposoby prowadzenia firmy. Wieloletnie doświadczenie powoduje, że nawet w obliczu braku podbudowy teoretycznej, wiedza praktyczna pozwala rozwiązać większość problemów operacyjnych. Największe kłopoty pojawiają się na styku doświadczenia i młodej kadry zarządzającej. Nakładające się istotne braki w wiedzy zarówno praktycznej jak i teoretycznej, generują często konflikty i problemy, niespotykane w strukturach zarządzanych przez menedżerów przygotowanych również teoretycznie do rozwiązywania takich zadań.I tu pojawia się obszar dla działań konsultanta. Przygotowanie szkolenia, zawierającego przekrojowy program z danej dziedziny zarządzania, dostosowany do specyficznych potrzeb danego zespołu, umożliwia uzyskanie najlepszych efektów, w możliwie najkrótszym czasie.
Szkolenia handlowe
Granicę pomiędzy klientem a firmą ustanawia handlowiec. To on decyduje o opinii jaką wygłosi na nasz temat przyszły klient. Na etapie rozmów handlowych nie jest istotny profesjonalizm i sprawność naszej kadry technicznej. Zadaniem handlowca jest stworzyć taką wizję współpracy, w której klient, z pełnym przekonaniem o swoim bezpieczeństwie, zamówi usługę czy dostawę.Dedykowane programy szkoleń, budowanych dokładnie zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami zarządu firmy, zwiększają szansę na przygotowanie zespołu handlkowego do wszystkich wyzwań na jakie mogą trafić na rynku, na którym działa firma naszego klienta.
|